Ompeluhuoneen kauppa

7. toukokuuta 2014

Pikkuisen ison tytön huppari

"Näytätkö äidille sitä kukkaa, joka me laitettiin sinun uuteen huppariin?"

"Missä se on?"


"Ei se näy, nyt näkyy selkä."



"Ei vieläkään, se on resori."


"No nyt se kukka jo vähän näkyy, kiitos."


"Minä lähden nyt leikkimään naapurin lasten kanssa. Minä olen iso tyttö."


 "Ja nyt minä tulen takaisin. En mene vielä kauas äidin luota. Minä olen vasta pikkuisen iso."


(College R-collection. Resori Majapuu. Hupun päärynätrikoo Marimekko. Silityskuva Pikkupiltin silitysarkista.)

4 kommenttia:

  1. Tyttönen ja uusi huppari yhtä ihania. Äidillä onnen hetki, sai hetkisen toteuttaa luovuuttaan. Hienoa!!!

    VastaaPoista
  2. Kieltämättä se kyllä piristää tosi paljon, kun saa ompeluksen valmiiksi. Vaikka aina ei onnistukaan ihan niin hyvin kuin on suunnitellut.

    VastaaPoista
  3. Hienoja ompeluja täälläkin blogi pullollaan! Erityisesti ihastuin tuohon tekemääsi välikausitakkiin sekä sydänhaalareihin! Näitähän täytyy jäädä seuraamaan :)

    VastaaPoista